Epost

info@queens.se

Vi besvarar alla mail mellan 10.00-19.00

Under helger kan det ta längre tid att få svar.

Returadress

Ruskvädersgatan 8D, 41834 Göteborg, Sverige.

Kontakta oss

Har du funderingar över leverans, betalningar eller något annat på sidan? Skicka en fråga till oss så hör vi av oss inom 24 timmar

Kontakta oss

Vanliga frågor & svar

Jag har inte fått min leverans, vad gör jag?

Vänligen kontakta vår support på info@queens.se om du inte fått någon leverans 3 dagar efter du placerade din order. 

Min produkt fungerar inte, hur returnerar jag?

Om produkten du har beställt har gått sönder i leveransen eller vid användning står vi för ersättning ett år efter leveransdagen. Kontakta vår support på info@queens.se och skicka bild samt en kort förklaring. Du kommer då få en returetikett för att skicka tillbaka den trasiga produkten och ett nytt paket skickas till dig så snart som möjligt.

Jag är inte nöjd, kan jag skicka tillbaka paketet?

Vår återbetalningsgaranti varar i 30 dagar. Om det har gått 30 dagar sedan ditt köp kan vi tyvärr inte erbjuda dig återbetalning eller utbyte.

Det finns vissa situationer där endast delvis återbetalning beviljas (om tillämpligt)

  • Varor är skadade eller saknas delar av.
  • Varje artikel som returneras mer än 30 dagar efter leveransen.

Frakt

För att returnera din produkt ska du skicka din produkt till: Queens, Ruskvädersgatan 8D, 41834 Göteborg, Sverige.

  • Om produkten skickas tillbaka på grund av att den fungerar felaktigt står vi alltid för alla fraktkostnader.
  • Om produkten skickas tillbaka inom 14 dagar efter den tagits emot så får du tillbaka pengarna du har betalt för frakten från vårt lager men betalar själv frakten till vårt lager.
  • I övriga fall återbetalas inte fraktkostnader.

I de fall där vi står för frakten (felaktig produkt) är det lättast om ni mailar oss så att vi kan skicka en betald fraktetikett till er över mail.

I de fall där ni står för frakten rekommenderar vi att ni använder Postnords skicka direkt tjänst då den är lätt att använda och erbjuder bra priser.
Länk till Postnord skicka direkt – https://portal.postnord.com/skickadirekt/

Se till att packa produkten i ett lämpligt emballage och sätt sedan på fraktetiketten innan ni lämnar in paketet till ett ombud. Om produkten är i oanvänt skick och produkten fungerar som den ska så är det extra viktigt att ni använder ett skyddande emballage där produkten inte blir skadad under frakten.

Beroende på var du bor kan tiden det tar för din utbytta produkt att nå dig variera.

Om du levererar en artikel över 400 SEK bör du överväga att använda en spårbar frakttjänst eller köpa fraktförsäkring. Vi kan inte garantera att vi får din returnerade artikel.